Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomi37
    Classic
    • 2013
    • 5

    Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

    Zamieszczone przez ukuk
    db swoje, a uszy swoje - szczegolnie przy wyzszych predkosciach.
    A jeździłeś prędkościami 100 km/h Toyotą albo Hyundaiem i od razu przesiadka do Octavii? :P
  • allen91
    Classic
    • 2012
    • 17

    #2
    Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika

    Hej,
    mam do wymiany silnik bez osprzętu, ale nie wnikając w szczegóły całej sytuacji....



    Mają do sprzedania TEORETYCZNIE 1.9 TDI BXE 105KM do mojej skodziny z przebiegiem 120tys. Cena? 2700zł. Montaż? 500zł. Czy to możliwe? Może ktoś coś słyszał o tej firmie?

    Komentarz

    • kamil90
      Ambiente
      • 2014
      • 113

      #3
      Czemu nie?

      Jaki masz obecnie silnik? To wymiana samego silnika (słupka) czy również osprzętu?

      W jednym i drugim przypadku jest to bardzo możliwe, dla warsztatu, który robi to regularnie jest to max (gruby max) dwa dni robocze.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Ale plynu ustrojowe i temu podobne rzeczy po Twojej stronie. Gaz z klimy i tak do spuszczenia, chyba ze ktos bedzie bawil sie w odkrecanie kompresora od slupka to wtedy cena jest smiesznie niska.

        To dla dwoch ludzi dniowka pracy w zasadzie, jak sie ma narzedzia i sprzet do tego przystosowane.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kamil90
          Ambiente
          • 2014
          • 113

          #5
          Część płynów jak np G12 można "odzyskać"
          Klimę można opróżnić jak podczas wymiany czynnika i potem nabić tym samym.

          EDIT:

          Przeczytaj dokładnie aukcję:


          Cytuję:
          "Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 2700zł jest zwrot starego silnika,
          cena bez zwrotu starego to 3500zł,
          więcej iformacji pod telefonem."

          Więc odzyskują jeszcze trochę gratów i zarazem $$ z Twojego silnika więc może dlatego cena taka "niska".

          Sprawdź dwa razy czy to Ci się opłaca.

          Komentarz

          • T/J
            Drive
            • 2006
            • 87

            #6
            Ja tam nie wierzę w deklarowany przebieg tego silnika.U nas przekręty liczników to patologia, która stała się normą,więc tym bardziej w takim przypadku to jest nieuniknione.
            Czy się opłaca? Ty płacisz Ty decydujesz.

            Komentarz

            • kamil90
              Ambiente
              • 2014
              • 113

              #7
              T/J, masz racje.
              Tym bardziej, że kupujesz silnik bez ECU czyli nawet gdybyś się bardzo postarał to nie masz jak sprawdzić tego przebiegu. Chyba, że pokusisz się o rozebranie silnika i dokładne pomiary

              BTW czemu chcesz wymienić swój silnik? Nie da się go naprawić w rozsądnych pieniądzach?

              BTW 2 za kwotę która widnieje tutaj za ten BXE możesz już kupić kompletny swap na ASZ czy ARL.
              Wiem - silniki nieco starsze konstrukcyjnie itp ale masz pełny swap ze skrzynia ECU turbo ITP - te graty można sprzedać. No i moc w serii 130 lub 150 km

              Pozdro!

              Komentarz

              • allen91
                Classic
                • 2012
                • 17

                #8
                Powiem tak, w porównaniu do Was jestem laikiem mechanicznym Byłem u swojego mechanika, który przejrzał ten silnik i stwierdził, że nie opłaca się go robić, uszkodzenia są zbyt znaczące.

                Po rozmowie z tym przywołanym wyżej serwisem, cena wraz z paskiem rozrządu, płynami etc ma wynieść w pakiecie 3500PLN przy oddaniu starego silnika.... Cholera wie, co to jest, nie ma jak sprawdzić jakość tego ustrojstwa ani źródła jego pochodzenia...

                Dlatego zwracam się do Was o pomoc. Znacie jakieś dobre serwisy, które podjęłyby się tej roboty nawet za większę pieniądze ale porządnie, z kilkumiesięczną gwarancją, że silnik będzie śmigał bez problemów? Proszę o konkretne porady

                Pozdr!

                Komentarz

                • kamil90
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 113

                  #9
                  allen91,
                  oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?

                  Szukałeś opinii o tej firmie u wujka Google? Bo nie chodzi o to, że chcę Cię zniechęcić. Uważam, że lepiej dwa razy się zastanowić.
                  BTW - samym paskiem rozrządu czy całym nowym rozrządem? Mają jakąś historie tego silnika? Przyjechało do nich całe auto np jako anglik czy nie wiedzą nic o tym silniku a przebieg wyssali z palca?
                  Im więcej trudnych dla nich pytań zadasz i im więcej odpowiedzi uzyskasz tym możesz czuć się pewniej.

                  Co do gwarancji to ciężka sprawa. Bo raczej wszystko zależy od stanu słupka a nie roboty. Przecież to nie jest jakaś technologia NASA a w warsztatach nie pracują przyuczone szympansy. Jeżeli warsztat ma doświadczenie to spokojnie sobie z tym poradzi. Gwarancje może i dostaniesz ale jak z jej wykonaniem? Pewnie znasz setki historii o ASO - a tam przecież dużo większe podmioty, pieniądze. I ile razy zdarza się odmowa naprawy...

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Czasem biorę od nich używki, silnika jeszcze nie brałem.
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • loru
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4286
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez kamil90
                      oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?
                      Silnik: 1.9 TDI BXE
                      i do poczytania : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60307
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz

                      • kamil90
                        Ambiente
                        • 2014
                        • 113

                        #12
                        loru, dzięki zorientowałem się w temacie.

                        Więc w tym przypadku dochodzi kwestia w jakim stanie są panewki w tym silniku

                        Komentarz

                        • allen91
                          Classic
                          • 2012
                          • 17

                          #13
                          kamil90 urwał się korbowód i zrobił dziurę w bloku silnika. Nie rozbierałem go na części pierwsze, ale podobno jakakolwiek regeneracja/naprawa/spawanie etc. nie ma najmniejszego sensu. Opinii szukałem, jedyne jakie znalazłem to te na allegro. Zresztą, z zasady z dystansem podchodzę do informacji w internecie. : - )

                          Z historią ciekawa porada, przepytam ich od A do Z w sobotę, bo jestem już umówiony.

                          A jak sytuacja się ma w przypadku swapu 1.9TDI BXE na ASZ czy ARL, jak pisał kamil90. Wiąże się to z większymi kosztami/ryzykiem? Które modele 1.9TDI można wykorzystać?

                          PS: Z góry sorki za laickie pytania, ale nie można się znać na wszystkim... ; )

                          Komentarz

                          Pracuję...