Zamieszczone przez ukuk
Wyjątkowo tania usługa wymiany silnika
Zwiń
X
-
Część płynów jak np G12 można "odzyskać"
Klimę można opróżnić jak podczas wymiany czynnika i potem nabić tym samym.
EDIT:
Przeczytaj dokładnie aukcję:
Cytuję:
"Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 2700zł jest zwrot starego silnika,
cena bez zwrotu starego to 3500zł,
więcej iformacji pod telefonem."
Więc odzyskują jeszcze trochę gratów i zarazem $$ z Twojego silnika więc może dlatego cena taka "niska".
Sprawdź dwa razy czy to Ci się opłaca.
Komentarz
-
-
T/J, masz racje.
Tym bardziej, że kupujesz silnik bez ECU czyli nawet gdybyś się bardzo postarał to nie masz jak sprawdzić tego przebiegu. Chyba, że pokusisz się o rozebranie silnika i dokładne pomiary
BTW czemu chcesz wymienić swój silnik? Nie da się go naprawić w rozsądnych pieniądzach?
BTW 2 za kwotę która widnieje tutaj za ten BXE możesz już kupić kompletny swap na ASZ czy ARL.
Wiem - silniki nieco starsze konstrukcyjnie itp ale masz pełny swap ze skrzynia ECU turbo ITP - te graty można sprzedać. No i moc w serii 130 lub 150 km
Pozdro!
Komentarz
-
-
Powiem tak, w porównaniu do Was jestem laikiem mechanicznym Byłem u swojego mechanika, który przejrzał ten silnik i stwierdził, że nie opłaca się go robić, uszkodzenia są zbyt znaczące.
Po rozmowie z tym przywołanym wyżej serwisem, cena wraz z paskiem rozrządu, płynami etc ma wynieść w pakiecie 3500PLN przy oddaniu starego silnika.... Cholera wie, co to jest, nie ma jak sprawdzić jakość tego ustrojstwa ani źródła jego pochodzenia...
Dlatego zwracam się do Was o pomoc. Znacie jakieś dobre serwisy, które podjęłyby się tej roboty nawet za większę pieniądze ale porządnie, z kilkumiesięczną gwarancją, że silnik będzie śmigał bez problemów? Proszę o konkretne porady
Pozdr!
Komentarz
-
-
allen91,
oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?
Szukałeś opinii o tej firmie u wujka Google? Bo nie chodzi o to, że chcę Cię zniechęcić. Uważam, że lepiej dwa razy się zastanowić.
BTW - samym paskiem rozrządu czy całym nowym rozrządem? Mają jakąś historie tego silnika? Przyjechało do nich całe auto np jako anglik czy nie wiedzą nic o tym silniku a przebieg wyssali z palca?
Im więcej trudnych dla nich pytań zadasz i im więcej odpowiedzi uzyskasz tym możesz czuć się pewniej.
Co do gwarancji to ciężka sprawa. Bo raczej wszystko zależy od stanu słupka a nie roboty. Przecież to nie jest jakaś technologia NASA a w warsztatach nie pracują przyuczone szympansy. Jeżeli warsztat ma doświadczenie to spokojnie sobie z tym poradzi. Gwarancje może i dostaniesz ale jak z jej wykonaniem? Pewnie znasz setki historii o ASO - a tam przecież dużo większe podmioty, pieniądze. I ile razy zdarza się odmowa naprawy...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamil90oks ale co się stało z Twoim silnikiem? Przywaliłeś miską i zatarłeś silnik? Pęknięta głowica(nieczęsto w 1.9)? Czy jakie są objawy co jest powodem?Silnik: 1.9 TDI BXEO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
kamil90 urwał się korbowód i zrobił dziurę w bloku silnika. Nie rozbierałem go na części pierwsze, ale podobno jakakolwiek regeneracja/naprawa/spawanie etc. nie ma najmniejszego sensu. Opinii szukałem, jedyne jakie znalazłem to te na allegro. Zresztą, z zasady z dystansem podchodzę do informacji w internecie. : - )
Z historią ciekawa porada, przepytam ich od A do Z w sobotę, bo jestem już umówiony.
A jak sytuacja się ma w przypadku swapu 1.9TDI BXE na ASZ czy ARL, jak pisał kamil90. Wiąże się to z większymi kosztami/ryzykiem? Które modele 1.9TDI można wykorzystać?
PS: Z góry sorki za laickie pytania, ale nie można się znać na wszystkim... ; )
Komentarz
-
Komentarz